måndag 13 oktober 2008

Ingen bild...

Idag lägger jag inte ut något kort, är bara här inne och vänder och skriver några rader. Jag fick ett inlägg idag som jag blev väldigt glad för, av Lena på Arkivet papper & design. Det är jätte roligt att få små kommentarer på sin blogg, och jag måste tacka Lena för det är hennes förtjänst att jag överhuvudtaget har en blogg. Förut har jag alltid sagt att blogg är för andra inte för mig, men nu vet jag att jag hade fel. Det är verkligen roligt att skriva och att lägga ut sina alster och kanske vara en inspirationskälla för någon. Tack Lena för att du peppade mig till detta.
Tack också alla ni andra som skrivit i min blogg, jag uppskattar det till hundra procent och tack min son för att du gillar det mamsen gör och för dina berömmande ord.
Hoppas ni fortsätter skriva så att jag även i förtsättningen får lite feedback.

Kram på er...

Inga kommentarer: